Τετάρτη 27 Μαΐου 2009


Μυστικός


Ντύνομαι αίμα

Και γίνομαι πολεμιστής δεινός

θα γκρεμιστώ από τα βράχια της Ισσού

Για του Αλέξανδρου την αιώνια δόξα

θα ξεχαστώ εγώ με απροθυμία

Για να λάμψει στο Μακεδόνα στρατηλάτη

Του Φοίβου η τρέλα…


Ντύνομαι επίκληση

Με τον Ενώχ βαδίζω σιωπηλός

Στα διαμερίσματα του Θρόνου

Ενεός, απόστατος, μικρός

Και πάνω μου ξεσπώντας

το Αιν Σοφ αποκαλύπτει

Τις 12 σεφίρες

Και μονομιας

Από αθάνατος

Γίνομαι θνητός…


Ντύνομαι φως

Και γίνομαι φτωχός Ιππότης του Ναού

Ordo templi orientis

Στην Ακρα

θα πάρει το κεφάλι μου ο Σαλαδίνος

στην Αγια Πόλη

δε θα αξιωθώ να προσκυνήσω τα βήματα Εκείνου…


Ντύνομαι λίθος φιλοσοφική

Υδράργυρος στριφνός

Και σίδηρος ανυπότακτος

Ο εργατικός Ελβέτιος

με ρίχνει στα καζάνια του

Να μεταστοιχειωθώ

Σε ατόφιο χρυσάφι

Και με το κόστος της μυστικής γνώσης

Απαλλοτριώνομαι…


Ντύνομαι λέξη και αριθμός

Ο Χρόνος με απαξιώνει

Δεν είναι φίλος

Ούτε εχθρός

Αρνούμαι την όψη του Απρόσωπου

Την φλόγα του βλάσφημου Ιερού

Αλλά χρωστάω ακόμη ένα θάνατο να δώσω

Και περπατώ στα μονοπάτια μου

Πάντα σε αγωνία

Πάντα μυστικός…


Μάιος 2009

2 σχόλια:

Nikos S είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΦΊΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ. Κρίμα ειλικρινά που το ευρύ κοινό δεν έχει την τύχη να μπεί στην απαράμιλλη και ακριβή σελίδα σου, να ξεδιψάσει και να τραταριστεί όλα αυτά τα διαμάντια. Σου αξίζουν φίλε θερμά συγχαρητήρια. Και δικιά μου τιμή που σε φιλοξενώ κάπου αλού.
Ο πάντα φίλος σου.

Νimertis είπε...

ευχαριστώ Νικ... ό,τι μπορούμε κάνουμε κι εμείς... προσεχώς καλύτερα ακόμα...