Τετάρτη 16 Απριλίου 2014






Απελάτες


Εδώ
στα ειναικά μου σύνορα
τους περιμένω

ακρίτης
στο φυλάκιό μου
όσο θυμάμαι τον εαυτό μου
ιεροφύλακας
το αρχαίο νεύμα προστατεύω
το φιλί της θάλασσας με το στερέωμα
ονειρεύομαι
της Μάνας τον μυστικό Γάμο με το Αιώνιο
στοχάζομαι
τραγουδώ
παλεύω να κατανοήσω

από τα σπλάχνα μου θα βγει το τέρας
μια μέρα να ορθώσει ανάστημα μπροστά τους
εκείνοι θα το τοξεύουν από μακριά
κι εκείνο θα ουρλιάζει κάτω απ’τη λάβα του εσπερινού
και θα νικιέται πάντα
και πάντα θα σηκώνεται

εδώ
στο ακροτελεύτιο σύνορο
της ιαχής μου
τους περιμένω

με την προβιά του πρώτου ανθρώπου
σκεπάζομαι τα βράδια
με την ανάσα των νεκρών συντρόφων
με παρηγορώ τα πρωινά

μόνος δεν είμαι
και ολόκληρος μαθαίνω
ένα προς ένα
όλα τα ονόματα του ήλιου
που με στεφανώνει…

μαρ2013


Kaven Hosseini

12 σχόλια:

^.^ είπε...

I love the picture ... sunshine is just behind the clouds ... ya? Love, cat.

Νimertis είπε...

this is a keeper... or a guardian... of the ancient voice... thank you Cat for your comment... Love...

ΛΕΝΑ είπε...

...ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ...ΟΠΟΙΟΣ ΥΜΝΕΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ...ΑΝΤΩΝΗ ΜΟΥ, ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟΣ!ΦΙΛΙ...

Νimertis είπε...

Φιλη μου Λενα τα λογια σου εχουν θερμη και ομορφια. Απο καρδιας ενα μεγαλο ευχαριστω.

ΛΕΝΑ είπε...

ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ...Η Πένα ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ... ΚΑΙ Ο ΚΑΜΒΑΣ ΧΑΡΜΑ ΕΙΔΕΣΘΑΙ...ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΑΝΑΚΑΤΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΣΑΝΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΥΩΔΙΑΣΤΑ ΡΟΔΑ...ΜΑΓΕΙΑ!!!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΙΗΤΗ ΜΟΥ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!ΤΟΣΗ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ, ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΕΞΕΙΣ...

Eriugena είπε...

"..από τα σπλάχνα μου θα βγει το τέρας
μια μέρα να ορθώσει ανάστημα μπροστά τους
εκείνοι θα το τοξεύουν από μακριά
κι εκείνο θα ουρλιάζει κάτω απ’τη λάβα του εσπερινού
και θα νικιέται πάντα
και πάντα θα σηκώνεται.."
Αυτό περιμένω και θα περιμένω και γω φίλε μου, μέχρι το τέλος..δεν χρειάζεται να πω τίποτε άλλο..

Νimertis είπε...

Καλή Ανάσταση Λένα! Γέμισε το Μαύρο Ρόδο απ'τα χρώματα της ψυχής σου... να'σαι καλά!

Νimertis είπε...

Αγαπημένε μου Ιωάννη σε φιλώ... και σ'ευχαριστώ!

Astrosynnefo είπε...

Καταπληκτικός για άλλη μια φορά!

Νimertis είπε...

Να'σαι καλά Astrosynnefo... ευχαριστώ...

Nada είπε...

Wonderful Image...
Χαιρετίσματα από τις Ελβετικές Άλπεις!

Νimertis είπε...

Τώρα είδα το σχόλιό σου Nada, δεν υπήρξε ενημέρωση από τον Blogger... σ'ευχαριστώ πολύ!!!