Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010



Μυστικός

Ντύνομαι αίμα
Και γίνομαι πολεμιστής δεινός
θα γκρεμιστώ από τα βράχια της Ισσού
Για του Αλέξανδρου την αιώνια δόξα
θα ξεχαστώ εγώ με απροθυμία
Για να λάμψει στο Μακεδόνα στρατηλάτη
Του Φοίβου η τρέλα…

Ντύνομαι επίκληση
Με τον Ενώχ βαδίζω σιωπηλός
Στα διαμερίσματα του Θρόνου
Ενεός, απόστατος, μικρός
Και πάνω μου ξεσπώντας
το Αιν Σοφ αποκαλύπτει
Τις 12 σεφίρες
Και μονομιας
Από αθάνατος
Γίνομαι θνητός…

Ντύνομαι φως
Και γίνομαι φτωχός Ιππότης του Ναού
Ordo templi orientis
Στην Ακρα
θα πάρει το κεφάλι μου ο Σαλαδίνος
στην Αγια Πόλη
δε θα αξιωθώ να προσκυνήσω τα βήματα Εκείνου…

Ντύνομαι λίθος φιλοσοφική
Υδράργυρος στριφνός
Και σίδηρος ανυπότακτος
Ο εργατικός Ελβέτιος
με ρίχνει στα καζάνια του
Να μεταστοιχειωθώ
Σε ατόφιο χρυσάφι
Και με το κόστος της μυστικής γνώσης
Απαλλοτριώνομαι…

Ντύνομαι λέξη και αριθμός
Ο Χρόνος με απαξιώνει
Δεν είναι φίλος
Ούτε εχθρός
Αρνούμαι την όψη του Απρόσωπου
Την φλόγα του βλάσφημου Ιερού
Αλλά χρωστάω ακόμη ένα θάνατο να δώσω
Και περπατώ στα μονοπάτια μου
Πάντα σε αγωνία
Πάντα μυστικός…

Μάιος 2009

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έξοχο!Συγχαρητήρια!

Νimertis είπε...

καλημέρα Κάρμα Νιρβαμή... σ'ευχαριστώ!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

...
κι επιμένεις ακόμα
να φοράς τον Άνθρωπο, Νημερτή!...

Σε φιλώ!!!

Νimertis είπε...

Την πιο όμορφη καλημέρα μου και την αγάπη μου Πυρφόρα μου!

Ανώνυμος είπε...

KALHMERA NIMERTI

ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ??

ΣΕ ΠΑΩ ΑΛΛΟΥ

ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΙΡΜΗΚΑ ΝΤΥΝΩΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ

ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΕΙΟ

Νimertis είπε...

Δημήτρη, η ερώτησή σου θέτει ζητήματα που δεν είναι εύκολο να αγγίξει κανείς σε ένα τέτοιο πλαίσιο... όμως αισθάνομαι πως δεν έχει να κάνει μονάχα με την μετενσάρκωση όσο με την πορεία του ανθρώπου στη διαχρονία του από ένα πρίσμα μυστικιστικό όμως... η εξέλιξη έχει την θέση της εδώ...

Τατιάνα Καρύδη είπε...

"..Και γίνομαι φτωχός Ιππότης του Ναού"
Μου θύμισε τους Ναίτες ιππότες.

VENNIS MAK είπε...

Πάντα σε αγωνία
Πάντα μυστικός…

Νimertis είπε...

Vwnnis Mak σε καλωσορίζω στο Μαύρο Ρόδο... να σαι καλα...