Τρίτη 3 Αυγούστου 2010



Να με φιλοξενήσεις...

Στερεώθηκε ψηλά
o ήλιος που με αγάπησε
και μου επέτρεψε
για μια στιγμή μονάχα
να τον αψηφήσω
και μέσα από κείνον
να σ’εφελκύσω

Μέσα μου ακόμα ανήσυχη
η τελευταία σου συλλαβή
απ΄ την ανάσα του πυρός
απ’ τη Στύγα της αιώνιας Μήτρας
δεν την αγγίζω
δεν την ενοχλώ
σαν άγριος αετός φοβάμαι
θα μου ξεφύγεις
γι’ άλλους ουρανούς
και θα ορφανέψω…

Σχίζει ανελέητες μαχαιριές
το σεντόνι του πόνου
το χαμόγελό σου
και αρπάζομαι
απ΄το γαλάζιο χάδι σου
και στο νησί σου
με αποθέτει
Αυτός που με σπλαχνίστηκε…

Κι εσένα τώρα
στην αμμουδιά του βλέμματός σου
περιμένω
νa με δεχθείς
στα μυστικά σου δώματα
να με φιλοξενήσεις…

Ιουλ 09





5 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Ψάχνω στο βλέμμα του Ταξιδιώτη
εκεινο το ανέγγιγχο χνούδι ανάγκης
που ικετευτικά, μα περήφανα
ζητά φιλοξενεία
από ένα κορίτσι που περασε..
έφυγε ήδη ...
μα...
πάντα επιστρέφει στο μέρος που ειπώθηκαν οι Αλήθειες..

Στρώνει τραπεζι..
θα σε φιλέψει κύματα,
γιατί περίμενες την επιστροφή με οραματισμούς...

Στρώνει τον ουρανό της,
γιατί το βλέμμα σου δεν στράφηκε αλλού,
ούτε όταν ακούστηκε από μακριά το σαγηνευτικό τραγούδι των Σειρήνων...

Θα στρώσει το σώμα της και τη ψυχή της ...
γιατί ήρθες μέσα από τα ποιήματα,
να αγγίξεις απτές επιφάνειες και να τις μετουσιώσεις σε αέρινα σμήνη από χαμόγελα συνύπαρξης...

τα φιλιά μου στην πληρότητά σου Νημερτή...
Αναβλίζει αβίαστη και φτάνει ως εδω...

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Μη ζητάς, φίλε μου
Δε σ' αφήνει να ζητάς
ό,τι αγαπάς και σ' αγαπάει...
σε προλαβαίνει πριν την ανάγκη..

Ποιητή μου, σε φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

αυτη η πειρα να εμπλεκεις λεξεις και να αφηνεις τον αναγνωστη να κανει το ταξιδη του, ανηκη σε ανθρωπους νομιζω πνευματικους ,καλε μου εχεις την τυχη να μπορεις, θαυμαζω τον τροπο σου ,αναμεσα σε εναν ρομαντισμο που εχω την αισθηση οτι καραδοκη εναν θανατο
αναμεσα σττην ζωη που υποσχετε τα δηθεν της,αναμεσα στην υαπαρξη που ρωτα το γιατι της ,χαρηκα υπεροχο καλο βραδυ.

Νimertis είπε...

όπως πάντα, μοναδική Κάκια!! με τη λέξη 'συνύπαρξη' έχω μονάχα μια ένσταση αλλά προφανώς τίθεται θέμα προσωπικής νοηματοδότησης... υπέροχη Κάκια!!! σε φιλώ!

πως να το αρνηθώ Πυρφόρα μου; ναι... όμως υπάρχει η ανάγκη και η Ανάγκη... συγκλονιστική μου Πυρφόρα... την αγάπη μου!!!

Νimertis είπε...

Μωβ Μωβ!!! σε αποθύμησα!!! σ'ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου!!!